عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

– پیشنهاداتی برای جذب مشتریان :

  • با لبخند صحبت کنید .
  • در هنگام ارائه خدمت به مشتری نام افراد را به کار ببرید .
  • به مشتری نگاه کنید .
  • با مشتریان به گونه مودبانه و محترمانه برخورد کنید زیرا برداشت اولیه آنها از شما تاثیر فوق العاده ای بر ذهنشان می گذارد .
  • به شکل کلامی و غیر کلامی ارتباط موثر مستقر کنید و اعتماد آنها را جلب نمائید زیرا آنها با این کار احساس با ارزش بودن می کنند .
  • کارهایتان را سریع انجام دهید و مشتری را سرگردان نکنید .
  • اسرار محرمانه مشتریان را حفظ کنید .
  • مراحلی را که برای حل مشکل لازم می باشد طی گردد به مشتریان به گونه واضح و شفاف اظهار کنید .
  • برای ارائه خدمات بیشتر نهایت کوشش و کوشش خویش را به کار گیرید .
  • اشتباهات را بپذیرید و در صدد جبران کمبودها و نواقص باشید .
  • هیچگاه با آزردن یک مشتری قدیمی به مشتری جدید خوش آمد نگویید .
  • راستگو باشید .
  • احساسات مشتریان را درک کنید .
  • با مشتریان به گونه ای رفتار کنید که گویی حق با آنها می باشد و این باور را داشته باشید که مشتری رئیس می باشد .
  • همیشه حق با مشتری نیست اما مساله اصلی و مهم تفهیم این موضوع به مشتری می باشد .
  • شنیدن را بیاموزید زیرا فرصتها بسیار آهسته در می کوبند .
  • با مشتریان بحث و مشاجره نکنید .
  • برای کسب رضایت مشتریان کوشش مضاعف داشته باشید و . . .

2-5- رضایت مشتری :

با مرور تحقیقات گذشته در مورد رضایت مندی مشتریان در می یابیم که پژوهشگران علوم اجتماعی و روان شناسان طی 30 سال گذشته حداقل 20 تعریف در مورد رضایتمندی داشته اند . اما ملاحظه می گردد که سوال اصلی در همه تعاریف هست که مجموعه این عوامل می تواند مبنای یک تعریف جامع از رضایتمندی باشد .

  • رضایت مشتریان عکس العمل احساسی(عاطفی )یا حالتی از درک متقابل و شناخت می باشد .

سوالات یا اهداف پایان نامه :

اهداف پژوهش :

  • 1) شناسایی نیازهای بایدی مشتریان از دیدگاه مشتریان و کارمندان
  • 2) شناسایی نیازهای عملکردی مشتریان از دیدگاه مشتریان و کارمندان
  • 3) شناسایی نیازهای انگیزشی مشتریان از دیدگاه مشتریان و کارمندان
  • 4) مقایسه دیدگاه مشتریان و کارمندان نسبت به دسته بندی نیازهای بایدی مشتریان
  • 5) مقایسه دیدگاه مشتریان و کارمندان نسبت به دسته بندی نیازهای عملکردی مشتریان
  • 6) مقایسه دیدگاه مشتریان و کارمندان نسبت به دسته بندی نیازهای انگیزشی مشتریان

مقایسه نقطه نظرات مشتریان و کارمندان بانک سپه نسبت به اولویت نیازهای مشتریان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان با فرمت ورد